Using VLOOKUP function in Staff Payroll

မိမိသတ္မွတ္ေပးထားတဲ့ select ဧရိယာတစ္ခုအတြင္းရွိ ပထမ column မွာ
ကိုယ္ရွာခ်င္တဲ့ Text, Number စသည့္ကို ရွာျပီး အျခား
column က(ပထမ column မွာရွာလို႕ေတြ႕တဲ့ cell ကြက္နဲ႕ row အတူတူမွာ ရွိတဲ့) data ကို ရယူေဖာ္ျပလိုတဲ့အခါ VLOOKUP function ကို သံုးလို႕ ရပါတယ္။

ဥပမာ။ ။ Employee list ဆိုျပီး ၀န္ထမ္း နာမည္စာရင္း ရွိမယ္။ အဲဒီ နာမည္စာရင္းမွာ Employee ID, Employee Name, Address, City, State, Email, Phone, Position, Grade, Salary Scale ပါတယ္ ဆိုပါေတာ့။

အျခားစာရင္း တစ္ခု အေနနဲ႕ လတိုင္းစာရင္းသြင္းေနရမယ္ Staff Payroll ၀န္ထမ္း လစာ စာရင္းရွိမယ္။ Staff Payroll စာရင္းမွာလည္း တစ္ခါ Employee ID, Employee Name, Position, Grade, Salary Scale ေတြ ျပန္ထည့္ဖို႕ လိုလာပါတယ္။

ဒီေနရာမွာ VLOOKUP (သို႕) INDEX and MATCH function ကို မသံုးတတ္ဘူးဆိုရင္ Employee List စာရင္းကို သြားၾကည့္လိုက္ Staff Payroll စားရင္းမွာ ရိုုက္ထည့္လိုက္နဲ႕ အခ်ိန္ကုန္၊ လူပန္းျဖစ္ေနမွာပါ။

VLOOKUP function ကို သံုးတတ္မယ္ဆိုရင္ Employee ID ကိုသိရံုနဲ႕(ရိုက္ထည့္လိုက္ရံုနဲ႕) အျခား Employee Name, Position, Grade, Salary Scale ေတြကို လိုအေလွ်ာက္ ျဖည့္သြင္းျပီးသား ျဖစ္သြားေအာင္ လုပ္လို႕ရပါတယ္။

ပံု(၁) အရင္ဆံုး VLOOKUP function တည္ေဆာက္ပံုကို ေလ့လာပါ။

ပံု(၂) Employee List ထဲကေန Staff Payroll စားရင္းထဲကို VLOOKUP သံုးျပီး data လွမ္းယူပံုကို ေလ့လာၾကည့္ပါ။

1234

Advertisements